נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
לילה טוב !
19 אפר | 01:01
אורח [ התחבר/י ]
92 מחוברים
0 בחדר השיחה 
66 גברים, 26 נשים
לכתיבת סיפור חדש
ראשי
שתף ב- FB
+1 Google
קוביית מידע
זכויות יוצרים
  • כל תוכן שיועלה על ידי הגולשים לאתר ההכרויות נפגשים הינו באחריות הגולש שהעלה אותו. למען הסר ספק, יש לכבד את כל הדינים החלים על זכויות יוצרים, לרבות ובפרט (אך לא רק) חוק זכויות היוצרים 1911 ולא לעשות שימוש בחומרים של יוצרים אחרים מבלי הסכמתם המפורשת.
  • מצאתם סיפור שאיננו מקורי, הוא מועתק, משוכפל ו/או שחלים עליו זכויות יוצרים ? אנא צרו איתנו קשר ונטפל בכך באופן מיידי !
בנות, תנאים לסקס?? תחשבו שוב
מה הסיפור? הסיפור הוא דיי פשוט והוא עינוג הדדי. במידה ויש משיכה פיזית וכימיה (עניין גם בשיחה) אני אומר למה לא?! לרוב הנשים יש רשימת מכולת, שאלות והתניות עד להודעה חדשה. או קיי, זכותן ולגיטימי אבל.. מה בשורה התחתונה?? לפי ההתרשמות שלי מהקורה באתר הזה יש הרבה חלומות ומעט מאד תכלס.
כל אישה סבירה לא תניח שיהיה לה קשר עם גבר בלי סקס. טבעי שרוב הנשים באתר אוהבות ורוצות סקס, אבל אני בספק גדול לגבי המיקום שלו בסדר העדיפויות שלהן. סקסית זה פחות או יותר הכי רחוק שהן מעיזות לכתוב, חוששות שיחשבו שהן באתר בשביל סקס. ברור שהן באתר גם בשביל סקס, אבל.. הס מלהזכיר. מה שהן כן יודעות לעשות מצויין, זה תחקיר בטחוני שהשב"כ לא היה מתבייש בו. נראה לך שלגברים בגילאי 40 ו- 50 יש את הסבלנות לכל הממבו ג'מבו הזה?! אין חולק שהסקס הוא צורך טבעי, בריא מאד וחיוני לשני המינים, אז לכל הרוחות, למה צריך לעשות סיפור מכל זיון?! האם יותר טוב להשיג את האורגזמות באוננות?! עדיף עם איזה צעצוע מפלסטיק?!
לעיתים קרובות נשים נותנות את התחושה שבין הרגליים יש להן מקדש. אני לא מתייחס לזין שלי כאל מקדש וסבור שזו הדרך הטבעית והנכונה להתייחס לגוף. בגוף של כל אחד מאיתנו אצור פוטנציאל מסוים ועדיף לנצלו לטובת הנאה צרופה ובריאות טובה. אני אומר.. החיים קצרים ומסובכים גם ככה, אז בואו לא נסבך אותם עוד יותר, בואו נעשה אהבה, בואו נהנה מהרגע. זו אולי חשיבה גברית, אבל זו גם חשיבה פרקטית ולו רק מההיבט הבריאותי.
רובן אומרות אני לא מתפשרת ולמעשה רובן כן מתפשרות, מתפשרות על ההנאה והבריאות שלהן. אז נכון, הרבה יכולות להגיע לאורגזמה מליטוף הדגדגן, אבל לא עדיף ליטוף של לשון?! ומה עם חיבוק, נשיקה, מבט, חיוך?! ברור שאין מה להשוות.
אישה, איני הולך סחור סחור, אני מדבר פתוח ואומר שבא לי לקבור את הראש שלי בין הרגליים שלך ולהעלות שם את החום והלחות, לשמוע אותך גונחת ומניעה אגן, בא לי לענג אותך כי.. זה מעורר אותי, מקשה אותי ומעיף אותי לאחלה אורגזמה. ההנאה שלך היא גם ההנאה שלי.
ֲ 
נכתב על ידי בא לרגש, גבר בן 54 מרמת גן, בתאריך 22/07/2017
(סיפור זה נצפה 3,945 פעמים)
לסיפור זה נכתבו 2 תגובות     [ להוספת תגובה ]
24/08/2017
11/11/2017