נסעתי ליפן כדי לראות את פריחת הדובדבן בוורוד, וחזרתי עם תמונות של שלג לבן. ככה זה כנראה אצלי . אני מתכננים תוכניות,ואני מוצאת את היופי בתוך הבלתי צפוי. אני חיה בנקודת המפגש שבין השכל לרגש: מצד אחד מאו ... [ עוד ]
עליתי ארצה לפני שבע שנים. נהנה להתנדב וגם לעשות הרבה ספורט. מאוד חשוב לי תזונה טובה נהנה מימדיטציה וכל מה שטוב לנפש אוכל טוב טיולים וכל מה שקשור לתרבות