מעניין ש- 99% מהפונים שולחים לי את המשפט "ראיתי שהצצת לי בכרטיס....". ולא הצצתי.
מה יש לי לעשות עם בן אדם שלא משקיע אפילו בשלב של ההכרות?
אההה וגם - "נהנתי לקרוא אותך". ממה בדיוק נהנת?
גבר, אבא, גרוש, בן אדם .
ממרום 66 שנותי..
מחפש לי את זאת שאהבה נפשי, בת אדם,אישה,דינמית, עצמאית, ולהכרות, עניין מחוייבות.
לאחרונה 4 ימים לפני ערב הסדר 2024, עברתי ניתוח בריאטרי-קיצור קיבה...נמצ ... [ עוד ]
היי אני אבי רווק ומעוניין להכיר אותך ... כן, כן, אותך הבחורה מבית טוב,
האכפתית,הרגישה והחכמה אז מי אני ?
את בטח שואלת ... את זה אני אשאיר לך לגלות אם תסכימי לשוחח עימי ...
170 מבית מסורתי אז אם קרא ... [ עוד ]
גברים,נשים בגילאים : 18 עד: 80 מאיזור : כולם תמונות : בעלי תמונה בלבד
טיפ לשימוש נכון באתר...
שיחה באון ליין
אני מופיע בפרופיל. לחיצה עלי תפתח חלון שיחה ובו זמנית תשלח הודעה לצד השני שאני רוצה לשוחח. יש להמתין מספר שניות ללא סגירת חלון השיחה עד אשר מקבלים תשובה.