נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
חלומות פז !
19 אפר | 05:56
אורח [ התחבר/י ]
46 מחוברים
0 בחדר השיחה 
36 גברים, 10 נשים

בלי-ניק

אישה, בת 55, גרושה
חדרה, ישראל (111788)

עזרהעזרה
התמונות שלי
תמונה ראשית
מערכת יחסים בעיני היא
זה שיגרום לי לרצות להתעורר מהחלומות כי המציאות שלי תהיה הרבה יותר טובה. זה שיגרום לי לפרפרים בבטן כשאראה אותך. זה שיגרום לי לרצות לחשוב עליו ולרצות לחלוק איתו הכל.
ממש בקצרה
שמי בלי-ניק בת 55 אני גרושה ומתגוררת ב- חדרה. אני מחפשת קשר למטרת חברות, נישואין, בילוי, טיול. יש לי ילד אחד, ההשכלה שלי היא תיכון, תחום העיסוק שלי הוא שירות המדינה ומצבי הכלכלי אחר. המוצא שלי אגלה בהמשך, השקפותי הפוליטיות נוטות לאחר. אני יהודיה חילונית. אני דוברת אנגלית, עברית, המזל שלי הוא שור. חיית המחמד שלי היא : כלב. אני מעשנת בקביעות ואני שותה אלכוהול בארועים.
מראה חיצוני
אני נראית ממוצע ומבנה הגוף שלי שמן. שיערי חלק בצבע בלונדיני ועיני חומות. הגובה שלי: 160 ס"מ.
אני מחפשת
גברים בגילאים : 45 עד: 57
בטווח : 125 ק"מ מחדרה, ישראל
קשר מסוג : בילוי, חברות, מע' יחסים, שיחה
בגובה : 160 עד 220 ס"מ
תמונות : בעלי תמונה בלבד
אני מספרת על עצמי ש...
בד"כ כשעוברים מאותיות למילים זה כשגדלים וצוברים ידע וניסיון אך להרכיב מילים זו כבר מלאכה. פשטות עם תחכום, יושר עם הגינות, עשן סיגריות עם מחשבה נקיה, מדף שגונח מעומס ספרים, מפל החיים שהטביע חותמו ליושר, כנות, אהבה המבוססת על נאמנות. ממערכת היחסים האחרונה שלי למדתי שלטנגו צריך שניים ואהבה זה דבר כואב. קנאות זה דבר קשה והאהבה לא מחייבת קנאות שגוררת לקשיים וניתוק קשר. מאמינה בחיה ותן לחיות. רוצה לתת כתף לבן זוג שישדר גם הוא ביטחון. בוא לא ננסה לשנות האחד את השני אלא לחיות אחד עם השני תוך הבנה, ספייס ויושרה.
בילויים ותחביבים
אני אוהבת לבלות ב : בתי קפה, מסיבות, פאבים
התחביבים שלי הם : מוסיקה, מחשבים, ציור
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : ים תיכונית, לטינית
מאכלים אהובים : ספרדי, תאילנדי
רוצה לפגוש
נאמנות, כבוד, הערכה והערצה. שלווה ורוגע. מילה טובה ושיחה קולחת. אמנם החיצוניות היא כרטיס הביקור אך בסופו של יום היא לא המכריעה את הכף. אינטיליגנציה רגשית חשובה לא פחות מאינטיליגנציה שכלית. שתחוש כשאני שמחה ותשמח עבורי, שתתן כתף כשקשה לי ושביחד נצעד לזוגיות מהנה.
הסיפורים שכתבתי