נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
צהריים טובים !
19 אפר | 17:50
אורח [ התחבר/י ]
181 מחוברים
1 בחדר השיחה 
119 גברים, 62 נשים

אור

אישה, בת 50, רווקה
גבעתיים, ישראל (273345)

עזרהעזרה
התמונות שלי
לגולשת זו אין תמונות באתר
מערכת יחסים בעיני היא
מערכת טובה יכולה להיות מבוססת רק על בסיס הסכמה. וכדי להגיע למצב כזה נצרך לעבור תהליך המאחד את נקודת המבט, שלאחריו גם מה שנראה כה בלתי אפשרי טרם התהליך, באופן טבעי, תוך כדי אותו התהליך קורה.
ממש בקצרה
שמי אור בת 50 אני רווקה ומתגוררת ב- גבעתיים. אני מחפשת קשר למטרת שיחה. ההשכלה שלי היא דוקטורט, תחום העיסוק שלי הוא אחר ומצבי הכלכלי אחר. המוצא שלי אשכנזי, השקפותי הפוליטיות נוטות לאחר. אני יהודיה אחרת. אני דוברת עברית, המזל שלי הוא קשת. אני צמחונית מתוך סיבה בריאותית. אני לא מעשנת ואני לא שותה אלכוהול.
מראה חיצוני
אני נראית מתחת לממוצע ומבנה הגוף שלי אחר. שיערי אחר בצבע אדמוני ועיני אחר. הגובה שלי: 159 ס"מ.
אני מחפשת
גברים,נשים בגילאים : 30 עד: 60
בטווח : 500 ק"מ מתל אביב, ישראל
מצב משפחתי : רווק/ה, אלמן/ה
קשר מסוג : חברות, שיחה
בגובה : 166 עד 220 ס"מ
מבנה גוף : ממוצע, רזה
השכלה : אחר, דוקטורט, על תיכונית, תואר ראשון, תואר שני
הרגלי עישון : בכלל לא, מדי פעם
הרגלי שתיה : לא שותה, בארועים, לפעמים
זיקה לדת : חילוני, מסורתי, אתאיסט, אחר
אני מספרת על עצמי ש...
בעלת נכות שנכרת בחולשה פיזית רבה וגוף מאוד שברירי. (וחשוב להביא בחשבון את ההשלכות לכך, לקבלן ולהתחשב בהן וחלילה לא לנסות לנצל אותי). וכן חשוב להבין שאני מחוברת ללימוד יומיומי של מידע ייחודי שטרם נודע כמוהו ולכבד זאת. וכן נצרך להבין שבולטת מאוד שונותי מהדמות של הרווקה המבוגרת הנפוצה. ומתקשה לחבור לכל מי שאינו חי באופן אוטנתי וממי שמתעלם מהמצפן המכוון אל השלום, האחווה, ההרמוניה והשלווה.
בילויים ותחביבים
אני אוהבת לבלות ב : ערב בבית
התחביבים שלי הם : יצירה, כתיבה, קריאת ספרים
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : - לא נבחר -
מאכלים אהובים : צמחוני
רוצה לפגוש
ידיד או ידידת נפש למערכת יחסים אפלטונית איכותית. בעל/ת נכונות להשקיע בקשר בלא החלפת תמונות. ובעל/ת נכונות להכיר באמצעות התכתבות במייל (ולא בווטסאפ), ולצרף לפנייה כתובת דוא"ל לצורך התכתבות מחוץ למסגרת האתר. וכן חשוב עד מאוד שהאופי יהיה לבבי, חמים, עדין, לא שיפוטי או ביקורתי, צנוע, מוסרי ומצפוני בכל ולכולם (בלא הטפת מוסר). וכן רצוי עד מאוד שתהה גישה אכפתית כלפי הטבע, ורצון להטיב עם גורל הפלנטה שלנו וכל תושביה האנושיים, החיים, הצומחים והדוממים. ומוטב אם השיג/ה מכבר את התובנה שכל הדוקטורינות המוכרות בעולם הן המדעיות והן הפילוסופיות וכל הדתות המוכרות, אינן מביאות את האנושות לפתרון למצבם על פני פלנטה זאת, וכה משתוקק/ת להתפכחות (ב"כ") כללית של כולם.