נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
ערב טוב !
18 אפר | 22:45
אורח [ התחבר/י ]
151 מחוברים
1 בחדר השיחה 
97 גברים, 54 נשים

גילי

פרופיל מאומת

גבר, בן 58, גרוש
ירושלים, ישראל (80371)

עזרהעזרה
התמונות שלי
לגולש זה יש 5 תמונות באתר, אולם הוא איננו מאפשר לגולשים שאינם מחוברים לאתר לצפות בהן. כדי לראות את התמונות יש להתחבר לאתר
מערכת יחסים בעיני היא
יש בה אהבה, אינטימיות, חום, שמחה, והמון חויות משותפות, של רגעים גדולים, ועוד יותר מזה, של רגעים קטנים. היא מעצימה את שני הצדדים, נותנת להם בטחון ומחזקת את האמון שלהם בה ובעצמם, וכל אחד מהם תורם לה את כל מה שהוא יכול, ומקבל הרבה יותר. בזוגיות טובה כל אחד מבני הזוג מרגיש שבזכות בן הזוג הוא הופך לאדם טוב יותר.
ממש בקצרה
שמי גילי בן 58 אני גרוש ומתגורר ב- ירושלים. אני מחפש קשר למטרת חברות, בילוי, לא מחייב, שיחה, מע' יחסים. יש לי 4 ילדים, ההשכלה שלי היא תואר שני, תחום העיסוק שלי הוא אימון / קואצ'ינג ומצבי הכלכלי ממוצע. המוצא שלי אשכנזי, השקפותי הפוליטיות נוטות לאחר. אני יהודי מסורתי. אני דובר אנגלית, עברית, רוסית, המזל שלי הוא סרטן. חיית המחמד שלי היא : חתול. אני מעשן מדי פעם ואני שותה אלכוהול לפעמים.
התחברתי לאתר לאחרונה לפני יותר מחדשיים. עדכנתי את הפרופיל לפני יותר מחדשיים.
מראה חיצוני
אני נראה טוב מאוד ומבנה הגוף שלי מלא. שיערי מתולתל בצבע שחור ועיני חומות. הגובה שלי: 175 ס"מ.
אני מחפש
נשים בגילאים : 35 עד: 50
בטווח : 70 ק"מ מירושלים, ישראל
קשר מסוג : בילוי, חברות, לא מחייב, מע' יחסים
מבנה גוף : אתלטי, חטוב, ממוצע, סקסי, רזה
אני מספר על עצמי ש...
"מי את? שאל הזחל..אליס השיבה, בבישנות מה. "א..אני בקושי יודעת, אדוני, ברגע זה, לפחות אני יודעת מי היית כשקמתי הבוקר, אבל אני חושבת שהשתניתי כמה פעמים מאז" (לואיס קרול, אליס בארץ הפלאות) לא לגמרי יודע מי אני, אבל יודע מה אני נותן. אהבה, תמיכה, רגישות, ריגושים, בטחון, קרבה, חום, איתגור רגשי, שכלי ואנושי, מינוף של השינוי, ובסך הכל, רוצה ויודע לגרום למי שאתי להרגיש הכי טוב שאפשר. הצרכים שלי בהתאם..:) מכבד את הנורמות החברתיות אבל חי לפי הנורמות שלי. פתוח מאוד, יש אומרים יותר מדי, שיהיה להם לבריאות. לומד את עצמי ואת החיים על בסיס יומיומי. זה מרגש אותי ומחזק אותי. מורכב ומתוסבך ועם זאת פשוט וקליל. אכפת לי מאוד מאנשים, אני אדם טוב ומטיב. מאמין שהרגש הוא מהות החיים, ו'שככה יהיה לי טוב' זה בשבילי המטרה והדרך ביחד. כך שלטוב או למוטב..אני לא רגיל ל...פשוט לא רגיל :) מחפש לא רגילה להשתנות איתה.
בילויים ותחביבים
אני אוהב לבלות ב : בתי קפה, מסיבות, ערב בבית, פאבים, קולנוע, קונצרטים/אופרה, תיאטרון
התחביבים שלי הם : בישול, בעלי חיים, זמרה, טיולים, יצירה, כתיבה, מדיטציה, מוסיקה, נגינה, ספורט, צילום, קריאת ספרים, קריאת שירה, ריקוד
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : ג'אז, ישראלית, לטינית, פופ, קלאסית, רוק, שירים ישנים
מאכלים אהובים : ברביקיו, דרום אמריקאי, הודי, יפני, כשר, מקסיקני, תאילנדי
רוצה לפגוש
סקרנות, אינטלגנציה, חכמה וחכמת חיים, רגישות ופתיחות, אהבה, אהבת החיים והאדם, רוחניות, ערכים, חלומות ואומץ להגשמתם, יכולת לקבל ורצון לתת, חושניות, חום, יכולת שיתוף גבוהה וגם יכולת לאפשר ספייס, רצון להתפתח ולצמוח עם הלבד ועם הביחד.