נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
בוקר טוב !
20 אפר | 09:39
אורח [ התחבר/י ]
135 מחוברים
0 בחדר השיחה 
92 גברים, 43 נשים
לכתיבת סיפור חדש
ראשי
שתף ב- FB
+1 Google
קוביית מידע
זכויות יוצרים
  • כל תוכן שיועלה על ידי הגולשים לאתר ההכרויות נפגשים הינו באחריות הגולש שהעלה אותו. למען הסר ספק, יש לכבד את כל הדינים החלים על זכויות יוצרים, לרבות ובפרט (אך לא רק) חוק זכויות היוצרים 1911 ולא לעשות שימוש בחומרים של יוצרים אחרים מבלי הסכמתם המפורשת.
  • מצאתם סיפור שאיננו מקורי, הוא מועתק, משוכפל ו/או שחלים עליו זכויות יוצרים ? אנא צרו איתנו קשר ונטפל בכך באופן מיידי !
חומר למחשבה
תחשבו על זה. איך יכול להיות שזוג שבחיים לא הכיר אחד את השניה, מכירים ואחרי זמן מה הופכים להיות מאוהבים עד מעל לראש ? ועוד יותר מפליא זה שאחרי כל האהבה הזאת הם פתאום נפרדים וממשיכים כל אחד בדרכו תוך שהם מכירים אחרים ובונים זוגיות חדשה עם אנשים שלא הכירו לפני כן ???
אני טוען שהאהבה שאנחנו חווים היא אהבה אינטרסנטית ולא אהבה טהורה כמו שנהוג לחשוב. ומדוע ?
את בן/בת הזוג שלנו אנחנו לא אוהבים בגלל ההרכב הפיזי שלו (עור ועצמות) אלא בגלל שכשאנחנו איתו הוא גורם לנו להרגיש טוב. על הרגשה טובה אף אחד לא רוצה לוותר וכך יוצא שכולנו למעשה נצמדים לבן הזוג שגורם לנו את ההרגשה הזאת.
אחרי תקופה כשבן הזוג פתאום כבר לא גורם להרגיש ככה, אנחנו מתחילים לתהות לאן נעלמה האהבה ורוב האנשים שלא יצליחו לעורר שוב את ההרגשה הזאת יחשבו על פירוק הקשר (חלק גם יפרקו בפועל).
התובנה הזאת מובילה למסקנה אחת : אנחנו נמצאים עם בן/בת הזוג רק בגלל שזה משרת את האינטרס שלנו להיות מאושרים וממש לא כמו שנהוג לחשוב שזה בגלל אהבה של אותו אדם.
האהבה היחידה שניתן לומר עליה שהיא אהבה אמיתית וטהורה היא אהבת הורה לילד. זה משום שלהורה אין שום אינטרס מהילד והוא אוהב אותו כמו שהוא על כל היתרונות והחסרונות שבו. הורה אף פעם לא יחשוב על זה שילדו לא מתנהג כמו שהוא אוהב ולכן צריך להחליף אותו באחר (אני אסייג את דברי ואומר שכל האמור הוא למעט אותם הורים חריגים ויוצאי דופן שלא נוהגים כך).
אז מה עכשיו ? איך ממשיכים לחיות עם זה שכל העולם סובב על אהבה שאיננה אמיתית ??? בקלות. פשוט נמשיך להנות ממי שגורם לנו להרגיש טוב וכשנפסיק להרגיש טוב עם אותו בן אדם, נבין שפשוט זה לא מספק יותר את האינטרס שלנו. בנקודה הזו בדיוק הייתי ממליץ לכם לבדוק למה האינטרס כבר לא מרגיש שהוא בא לידי סיפוק שהרי יש באותו אדם את הפוטנציאל לגרום לנו להרגיש טוב, שהרי הוא הוכיח את עצמו בעבר ולכן אולי כדאי פשוט לעזור לו לחזור ולהיות כמו שאתם אוהבים.
ועוד משהו קטן. בפעם הבאה כשתקבלי פרח, תזכרי שהוא נותן אותו כי התגובה שלך תגרום לו להיות מאושר
נכתב על ידי חיליק, גבר בן 47 מחדרה, בתאריך 12/05/2009
(סיפור זה נצפה 2,497 פעמים)
לסיפור זה נכתבו 2 תגובות     [ להוספת תגובה ]
13/05/2009
13/05/2009
סיפורים נוספים של חיליק