נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
בוקר טוב !
06 יונ | 08:21
אורח [ התחבר/י ]
55 מחוברים
0 בחדר השיחה 
36 גברים, 19 נשים
להוספת בדיחה חדשה
ראשי
שתף ב- FB
+1 Google
היירוגטק: אהבה ורומנטיקה
תויפצ: 13072
םיגרדמ: 38
גוריד: 3.3
דירוג הבדיחה
רואה אותה
גבר נכנס לפאב ומזמין ויסקי , שותה כמה כוסות משתכר ומתחיל לבכות . שואל אותו הברמן למה אתה בוכה ,, עונה  לו הגבר , כי עכשיו אני רואה את אשתי 4 פעמים ..

נכתב על ידי חן, גבר בן 52 מגבעתיים, בתאריך 21/03/2016
(בדיחה זו נצפתה 13,072 פעמים)