עברתי הרבה קשיים אך לא נהייתי דכאונית..הגעתי עד הלום אך חדוות מעשי קונדס לא נסה ממני...הסתובבתי בין משכילים אך הבנתי שאינטיליגנציה רגשית היא החשובה מכל..תהיתי בין המעניינים אך חיפשתי את טוב הלב..
אם ... [ עוד ]
בת 74 אלמנה מזה כעשר שנים . אם לשנים, בת ובן וסבתא לשני נכדים, בן ובת.יש לי תואר שני בביולוגיה למדתי באוניברסיטה העברית ובמכון וויצמן. עסקתי במחקר ובהוראה.אני כרגע פנסיונרית, שזה אומר הרבה זמן פנוי לח ... [ עוד ]