מעניין ש- 99% מהפונים שולחים לי את המשפט "ראיתי שהצצת לי בכרטיס....". ולא הצצתי.
מה יש לי לעשות עם בן אדם שלא משקיע אפילו בשלב של ההכרות?
אההה וגם - "נהנתי לקרוא אותך". ממה בדיוק נהנת?
בן 63, מאמין גדול באהבה שאינה תלויה בגיל או במקום. תואר שני שינוי חברתי באומנויות. מפענח ציורים מומחה. מקדיש את חייו לנושא , להצלת ילדים נוער ומבוגרים מנקודות החושך שלפעמים הם נתקעים בהם. בהכשרת מפענח ... [ עוד ]
שלום לך קוראים לי איתן אני בן 51 רווק ללא ילדים גר בקריית אונו. יש לי אהבה גדולה לבעלי חיים ולכלבים בפרט. אוהב לשמוע מוזיקה,לטייל בארץ ובעולם,לבשל,ללכת לסרט טוב או הצגה,מופעי סטאנד אפ ועוד. מתאמן 5 ימ ... [ עוד ]