נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
פסח שמח !
26 אפר | 11:59
אורח [ התחבר/י ]
140 מחוברים
0 בחדר השיחה 
101 גברים, 39 נשים

scarlette

גבר, בן 34, רווק
תל אביב, ישראל (301931)

עזרהעזרה
התמונות שלי
לגולש זה יש תמונה אחת באתר, אולם הוא איננו מאפשר לגולשים שאינם מחוברים לאתר לצפות בהן. כדי לראות את התמונות יש להתחבר לאתר
מערכת יחסים בעיני היא
שיש הרבה סבלנות, כימיה והבנה, לקבל את הצד השני כמו שהוא עם כל המוגבלות כי אין אף אדם מושלם, נתינה הדדית, הקשבה, כבוד לאחר, פתיחות וזרימה גם שמרגישים קושי במשהו כמובן לדבר עם הצד השני ולנסות לפתור את הבעיה- לא לברוח גם שיש קונפליקטים ללמוד לצאת מהם ביחד, הרצון להכיר, להשתנות וללמוד מהצד השני.. והכי חשוב מבחינתי הציפייה התמידית לפגוש את הבת זוג שקשה להיות רגע בלעדייה.
ממש בקצרה
שמי scarlette בן 34 אני רווק ומתגורר ב- תל אביב. אני מחפש קשר למטרת חברות, נישואין, בילוי, מע' יחסים. ההשכלה שלי היא תיכון, תחום העיסוק שלי הוא ניהול ומצבי הכלכלי מבוסס. המוצא שלי ספרדי, השקפותי הפוליטיות נוטות לאין דעה. אני יהודי מסורתי. אני דובר אנגלית, עברית, המזל שלי הוא טלה. חיית המחמד שלי היא : כלב. אני מעשן מדי פעם ואני שותה אלכוהול בארועים.
מראה חיצוני
אני נראה טוב מאוד ומבנה הגוף שלי ממוצע. שיערי חלק בצבע שטני ועיני אחר. הגובה שלי: 175 ס"מ.
אני מחפש
נשים בגילאים : 20 עד: 30
בטווח : 500 ק"מ מתל אביב, ישראל
בגובה : 130 עד 173 ס"מ
הרגלי עישון : מדי פעם, רוצה להפסיק, באופן קבוע
תמונות : בעלי תמונה בלבד
אני מספר על עצמי ש...
רציני ואחראי , אוהב לבלות ,לטייל לצחוק ולהנות .בעל מידות וערכים טובים,משפחתי ויודע להקשיב ולאהוב,לכבד ולעזור. יש בי חום,סקרנות והתלהבות , הגעתי לשלב בחיים שאני יודע ומרגיש שאני בנוי היטב לבניית משפחה ואצליח בעזרתך~האשת חייל !! שאני יודע שנמצאת היכן שהוא והיא כבר מוכנה ומחכה לי כמו שאני מחכה כבר לבואה.. מקווה שהמזל הטוב יפגיש ביננו בקרוב מאוד !!!
בילויים ותחביבים
אני אוהב לבלות ב : בתי קפה, מסעדות, סטנד אפ, ערב בבית, קולנוע, קניונים
התחביבים שלי הם : בעלי חיים, מוסיקה, סוסים, ספורט
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : - לא נבחר -
מאכלים אהובים : - לא נבחר -
רוצה לפגוש
רוצה להכיר בחורה חמודה,מצחיקה וחושנית ,שניראת טוב ,שעברה כבר משהו בחיים שלה קיבלה קצת ניסיון וחוכמת חיים, עברה את שלב המשחקים וההרפתקאות, בוגרת בנפשה , אשת שיחה שיודעת להקשיב, לכבד ולהעריך, לתת חום ואהבה ותשומת לב , אשת מעשים שיודעת לתת ולא רק לקבל לעצמה ומרגישה שהגיעה לשלב בחיים שמחפשת קשר למטרת בניית משפחה בלבד. ורוצה להגיע ביחד לאהבת אמת ולא לקשר של אינטרסים.