נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
חלומות פז !
20 אפר | 04:19
אורח [ התחבר/י ]
36 מחוברים
0 בחדר השיחה 
29 גברים, 7 נשים

עמי

גבר, בן 45, רווק
רמת השרון, ישראל (314705)

עזרהעזרה
התמונות שלי
תמונה ראשית
2.75
4 גולשים
3.5
2 גולשים
1
1 גולשים
מערכת יחסים בעיני היא
מערכת יחסים רצינית כנה ואמיתית.שיהיה שיתוף פעולה הדדי בכול מה שצריך לדאוג לפנק ולשמח תמיד. הכרת הטוב לפרגן וגם לעזור !!מחפש את הדבר האמיתי. לקשר רציני בלבד!
ממש בקצרה
שמי עמי בן 45 אני רווק ומתגורר ב- רמת השרון. אני מחפש קשר למטרת חברות, בילוי, שיחה, מע' יחסים. ההשכלה שלי היא על תיכונית, תחום העיסוק שלי הוא שיווק ומצבי הכלכלי מבוסס. המוצא שלי ספרדי, השקפותי הפוליטיות נוטות לאין דעה. אני יהודי מסורתי. אני דובר אנגלית, המזל שלי הוא בתולה. חיית המחמד שלי היא : דגים. אני לא מעשן ואני שותה אלכוהול בארועים.
מראה חיצוני
אני נראה טוב ומבנה הגוף שלי אתלטי. שיערי קצר בצבע שחור ועיני חומות. הגובה שלי: 180 ס"מ.
אני מחפש
נשים בגילאים : 25 עד: 60
בטווח : 500 ק"מ מרמת השרון, ישראל
בגובה : 155 עד 180 ס"מ
תמונות : בעלי תמונה בלבד
אני מספר על עצמי ש...
זה שאני רשום כאן זה לא בהכרח שאני תמיד כאן החלטתי לנסות את מזלי ולתת לזה צאנס...אני אדם
רציני נעים נחמד ומעניין איש תקשורתי אינטליגנט ,כנה רציני ואמיתי. בעל טוב לב ונתינה מידות וערכים טובים מסודר נקי אסתטי ומטופח שנון חכם... ושאפתן. אוהב את החיים, יודע להעריך ולכבד גם את הדברים הקטנים מפנק אכפתי ואוהב .בעל חוש הומור מלא שמחת חיים.מחפש את האחת והיחידה !!בחורה טובה בעלת הכרת הטוב ומידות טובות .רצינית והכי חשוב אמיתית!אני עובד בעבודה ממשלתית מסודרת תודה לאל .אוהב לעשות ספורט לטייל ולאכול בריא .ולחיות בריא להאזין למוזיקה לצאת לטיולים ואת כול השאר במעמד השיחה .שיהיה בהצלחה!
בילויים ותחביבים
אני אוהב לבלות ב : בתי קפה, מסעדות, סטנד אפ, ערב בבית, פאבים, קולנוע, קניונים
התחביבים שלי הם : אופניים, בישול, בעלי חיים, הליכה ברגל, טיולים, יצירה, מוסיקה, נגינה, סוסים, ספורט, קניות, קריאת ספרים, ריקוד
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : ישראלית, פופ, קלאסית, רוק, שירים ישנים
מאכלים אהובים : איטלקי, ברביקיו, יהודי, כשר, ספרדי
רוצה לפגוש
אהבה כנה,שמבוססת על כבוד הדדי בחורה אמתית ורצינית. שמחפשת זוגיות שתוביל לחיים משותפים. יפה,טובה ועדינה. בעלת מידות טובות! והכרת הטוב !שתהיה כריזמתית ומעניינת חכמה בעלת שמחת חיים וחוש המור...אחת שעברה את שלב המשחקים בחיים .שרוצה לבנות את הקן המשותף יחדיו עם המון לבביות כבוד ויחס טוב שזה העיקר !!