נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
חג סוכות שמח !
18 אוק | 13:15
אורח [ התחבר/י ]
140 מחוברים
4 בחדר השיחה 
95 גברים, 45 נשים
לכתיבת סיפור חדש
ראשי
שתף ב- FB
+1 Google
קוביית מידע
זכויות יוצרים
  • כל תוכן שיועלה על ידי הגולשים לאתר ההכרויות נפגשים הינו באחריות הגולש שהעלה אותו. למען הסר ספק, יש לכבד את כל הדינים החלים על זכויות יוצרים, לרבות ובפרט (אך לא רק) חוק זכויות היוצרים 1911 ולא לעשות שימוש בחומרים של יוצרים אחרים מבלי הסכמתם המפורשת.
  • מצאתם סיפור שאיננו מקורי, הוא מועתק, משוכפל ו/או שחלים עליו זכויות יוצרים ? אנא צרו איתנו קשר ונטפל בכך באופן מיידי !
דברי בנדון...
אני לא נוהגת ולא אנהג גם לכתוב סיפורים במדור הזה. אגב עם זאת יש לציין שאני מכבדת מאוד את הכותבים פה ואף נהנת מעת לעת לקרוא את דבריהם.

אני בחרתי היום כן לחרוג ממנהגי היות ואין יום שעובר בצ'ט של האתר שאין ויכוחים פותחים בראשי לגבי אופן ניהול של מנהל זה או אחר... אז הרי לכם "פנינות החוכמה" שלי בנדון:

למיטב ידיעתי כלל הגולשים בצ'ט הינם בוגרים בגילם וצברו ניסיון חיים ובוודאי יודעים שבמציאות שלנו יש שלל רחב סוגי אנשים בעלי רמות התנסחיות שונות שאנחנו באים עימם במגע בחיי היומיום, חלקם מתייחסים אלינו בצורה נעימה וחלקם לא מכבדים בהתנהגות ובשפה. במציאות שלנו אין מנהל שיעניש אותם כך שאנו נאלצים להתמודד אם במענה ואם בהתעלמות.
כך גם בצ'ט יש לנו את היכולת להתעלם ואף יש לנו לחצן פלא שמאפשר לנו לעשות זאת. יש לנו את היכולת להגרר לויכוח ויש לנו את היכולת להגיב להערות בהומור.
בצ'ט גם יש מנהל שנכון שתפקידו לשמור על הסדר על פי כללים מאוד יבשים, ולכן הוא נאלץ להפעיל שיקול דעת.
בכל מקום שבו נכנס שיקול דעת יהיה חלק שיהיו מרוצים וחלק שלא יהיו מרוצים, כמו שישנם חלק שרואים בביקורת כלשהיא גם אם נאמרת בהומור כקללה ויש חלק שרואים בזה סך הכל הבעת דיעה.
יש מגוון רחב של צבעים ולא הכל שחור ולבן, אנחנו כל אחד בראשו שם את הגובולות שלו אך זה שוב סוביקטיבי ועניין של שיקול דעת...

מנהלי הצ'ט אינם יכולים לעטוף כל גולש וגולש בצמר כאילו היו בובות חרסינה הם יכולים רק לפעול על פי כללי הצ'ט הפשוטים ביותר ולנסות מעת לעת בצורה יצרתית לנסות להרגיע את הרוחות לפני שיתפתח למצב לא נעים. אך בשביל שהם יצליחו לעשות זאת הגולשים צריכים גם לגלות אחריות אישית במעשיהם ותגובותיהם.

בסופו של יום אל תשכחו דבר לא פחות חשוב גם המנהלים הם בני אדם, גם להם יש מחשבות, רגשות, דיעות וגם הם רוצים לגלוש ולהנות בצ'יטוט עם הגולשים.

עלינו כבני אדם למצוא דרכי התמודדות עם מצבים במקום כל הזמן לחפש אשמים לצלוב!
אחרי הכל אנחנו אנשים בוגרים וכבר בעלי התבונה לדעת שלא לכל דבר צריך להגיב ולא כל אחד צריך לתת תשומת לב...

לשיקולכם...
נכתב על ידי שיר של אהבה, אישה בת 45 מטירת כרמל, בתאריך 31/03/2011
(סיפור זה נצפה 887 פעמים)
לסיפור זה נכתבו 4 תגובות     [ להוספת תגובה ]
01/04/2011
01/04/2011
01/04/2011
02/04/2011