נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
לילה טוב !
29 מרץ | 01:49
אורח [ התחבר/י ]
96 מחוברים
2 בחדר השיחה 
71 גברים, 25 נשים
מצאתם אהבה בנפגשים ?
אם הכרתם באתר נפגשים ומצאתם אהבה, ספרו לנו !

אנו נשמח לפרסם את סיפור ההכרות שלכם כאן באתר, ואף לפנק אתכם בפרס שווה !

תרצו להישאר בעילום שם ?
כדי לשמור על הפרטיות שלהם, אנו נקבל גם סיפורי היכרות עם שמות בדויים וללא תמונות.
החתונה של שירה ועומר
שירה
רווקה בת 30 עם ילדה בת 4 מ- בית שאן. אחרי זוגיות לא קלה של 6 שנים, קצת הרבה איבדה את האמון בגברים.
שירה נכנסה לאתר מתוך שעמום נטו, היו כמה שיחות, קשר אחד שהיה אמור להמשיך לרציני,אך שירה קטעה אותו באיבו. לא תאמינו - אבל באותו הערב שרצתה לסגור את הכרטיס כי התייאשה מכל בחור אפשרי, עומר שלח לה הודעה.

עומר
רווק בן 28 עם ילד בן שנתיים אשר מגדל אותו לבד. מ- קרי אתא. עומר ניסה את מזלו, דיבר עם כמה בחורות, אבל שום דבר לא נמשך מעל כמה שיחות. עומר טוען שראה את הכרטיס של שירה ו- "הרגיש משהו בבטן" אז הוא ניסח לה הודעה יפה, ששניהם בסטטוס דומה רווקים עם ילדים,ולא גרושים.

הפגישה הראשונה
פורים 2014 עומר ושירה התכתבו ב- whatsapp ושירה טענה שהיא עצובה כי הילדה אצל האבא שלה בחופשת פורים, עומר הציע שאולי זה הזמן להפגש. שירה קצת חששה (כי הם לא דיברו בטלפון רק whatsapp) אבל אמרה מה יכול להיות..? נקבע שמכיוון ששירה ללא הילדה באותם ימים ועומר עם הילד,והיה חורף,הם ייפגשו בביתו. למרות החששות,שירה יצאה לדרך.

עומר מספר שלא טעה, שאיך ששירה ירדה מהאוטובוס, ידע שזו תהיה אשתו.הרגיש פרפרים… לשירה לעומת זאת לקח קצת זמן, אחרי ששירה נישקה קצת את הילד המהמם של עומר,וראתה ששום דבר לא נראה מסוכן הלכו לביתו. הפגישה הייתה נחמדה, שירה ועומר שיחחו המון, ושתו קפה.. השעה הייתה די מאוחרת, ועומר הציע לשירה לישון אצלו, כמובן שהיא תישן בחדר אחר בבית, כי מאוחר, והיה חורף... שירה סירבה, יש לה כללים ! עוד על המונית בחזור, עומר סימס לה שהיא מאוד מצאה חן בעיניו.
 

החתונה
שירה הייתה קצת מבולבלת אבל נתנה לזה צ'אנס. עם הזמן שירה התאהבה בו (לעומר זה קרה כבר בהתחלה) ואחרי 3 חודשים נכנסה לפייס המשותף שלהם וראתה הצעת נישואין אשר סחפה מאות לייקים ודמעות של דודות מאחורי המקלדת. שירה הסכימה והתארסו. אחרי 5 חודשים עמדו מתחת לחופה, חופה מרגשת. כי גם לשירה וגם לעומר היו חיים מלאי טלטלות וקשיים. ומסתבר שגורלות כן נפגשים ותודה לאלוקים.






תודות
ראשית לבורא עולם אשר כיוון אותנו לאתר נפגשים הנפלא הזה שעושה עבודת קודש,ללא תמורה, ומנסה להקים בתים בישראל ללא כל תמורת רווח.
ואגב, עוד זוג חברים הכי טובים שלנו מתחתנים עוד חודש..  ונחשו מה ? הם גם הכירו פה wink