נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
פסח שמח !
27 אפר | 22:48
אורח [ התחבר/י ]
188 מחוברים
1 בחדר השיחה 
132 גברים, 56 נשים
לכתיבת סיפור חדש
ראשי
שתף ב- FB
+1 Google
קוביית מידע
זכויות יוצרים
  • כל תוכן שיועלה על ידי הגולשים לאתר ההכרויות נפגשים הינו באחריות הגולש שהעלה אותו. למען הסר ספק, יש לכבד את כל הדינים החלים על זכויות יוצרים, לרבות ובפרט (אך לא רק) חוק זכויות היוצרים 1911 ולא לעשות שימוש בחומרים של יוצרים אחרים מבלי הסכמתם המפורשת.
  • מצאתם סיפור שאיננו מקורי, הוא מועתק, משוכפל ו/או שחלים עליו זכויות יוצרים ? אנא צרו איתנו קשר ונטפל בכך באופן מיידי !
בלי איפור ובלי המסכות
האדם ניחן במתנה גדולה – יכולת הדיבור. שפה היא אמצעי להעברת מחשבות, ידע, רגשות. זהו סוג של כלי לתקשורת בין אנשים.  באמצעות השפה הם מבינים זה את זה, מחליפים מידע, מחשבות, רשמים, רגשות, מעבירים את הניסיון המצטבר בתחום המדע והטכנולוגיה, האמנות, התרבות. אי אפשר לדמיין חיי אדם ללא תקשורת.
התקשורת שבין האנשים תמיד קשורה לדיבור והקשבה, תהליך שבו בני השיח מחליפים תפקידים בהתאם לסיטואציה. התקשורת תהיה בעצם בלתי אפשרית אם הם לא מקשיבים זה לזה או ... שותקים (למרות שהרבה מצבים בחיים רצוי לשמור בהם על זכות השתיקה :) ). יש גם תקשורת בכתב שכרוכה בנוסף ביחסים בין אנשים: אחד כותב הודעה, השני קורא, ולהיפך.
אנשים, ואף הקרובים ביותר גם, צריכים להיות מסוגלים לנהל משא ומתן אחד עם השני. 
יש פתגם רוסי שאומר: "הדבר המתוק ביותר הוא הלשון, המר ביותר הוא הלשון".  השפה צריכה להביא טוב לאנשים וכאשר אומרים מילה, יש צורך לשנן לא רק את המשמעות שלה, אלא גם את אופן ההגשה שלה.
קורה שאנו מוצאים את עצמנו במצבים בהם חיינו העתידיים תלויים ביכולת לדבר עם קרובי משפחה, חברים ואפילו זרים.
ואם נרצה להבין אדם, הרי לא תמיד יש להקשיב למה שהוא אומר, - תקשיב איך הוא שותק, איך הוא נאנח ומסתכל אל האופק או ... ומהו הדבר שיגרום לו לחייך?
תסתכל עליו, תראה איך הוא בלי טיפת איפור וכל המסכות שאיתם כולנו חיים יום יום. תראה איך הוא מגיע ונכנס לילדים, לזקנים, לאנשים הסובלים ממוגבליוות ... ולפחות לרגע בעולם נסו ותהפכו למה שהוא בעצמכם. בלי לשפוט ולתת ציונים תסתכלו ממש עמוק אל תוך ליבו, בנשמתו, היישר אל תהום העיניים!
אם נרצה להבין אדם, לא תמיד כדאי להאמין למילה, לעתים קרובות האמת היא בשתיקה.
נכתב על ידי ברכה, אישה בת 53 מקרית מוצקין, בתאריך 30/06/2023
(סיפור זה נצפה 819 פעמים)
לסיפור זה נכתבו 2 תגובות     [ להוספת תגובה ]
30/07/2023
27/11/2023
סיפורים נוספים של ברכה