נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
בוקר טוב !
19 מרץ | 11:47
אורח [ התחבר/י ]
135 מחוברים
0 בחדר השיחה 
97 גברים, 38 נשים
לכתיבת סיפור חדש
ראשי
שתף ב- FB
+1 Google
קוביית מידע
זכויות יוצרים
  • כל תוכן שיועלה על ידי הגולשים לאתר ההכרויות נפגשים הינו באחריות הגולש שהעלה אותו. למען הסר ספק, יש לכבד את כל הדינים החלים על זכויות יוצרים, לרבות ובפרט (אך לא רק) חוק זכויות היוצרים 1911 ולא לעשות שימוש בחומרים של יוצרים אחרים מבלי הסכמתם המפורשת.
  • מצאתם סיפור שאיננו מקורי, הוא מועתק, משוכפל ו/או שחלים עליו זכויות יוצרים ? אנא צרו איתנו קשר ונטפל בכך באופן מיידי !
שכנה מעורטלת בחדר המדרגות.....סיפור

תחילתו של הסיפור הזה הוא בשכנה צעירה ויפה שמה תמי, הגרה יחד עם שותפתה בדירה שכורה בבית המשותף בו אני מתגורר יחד עם רעייתי איריס ובניינו היחיד רפי, חייל קרבי בשרות סדיר בצנחנים. באחד הבקרים כאשר ישבתי בחדר עבודתי ובדקתי בחינות של סטודנטים, איריס אשתי היתה כרגיל במשרד האדרכילים בו היא עובדת, שמעתי חבטת דלת נטרקת, הקול בא מכיוון חדר המדרגות.
לא נתתי דעתי לטריקה שיגרתית זו, אלא שבהמשכה שמעתי צעקה של בחורה:"אלוהים! הדלת נטרקה! מה אעשה?" כדבר שבשיגרה יצאתי אל חדר המדרגות. שם, בקומה השנייה, עמדה השכנה הצעירה והיפה שלנו תמי, לבושה חלוק שקוף.
משום הצניעות לצינעת הפרט, נסוגתי אחור ואז שמעתי את קולה הנסער:"אבי...בבקשה...הדלת נסגרה מהרוח, המפתח בפנים מה אעשה?"
משפנתה אלי, לא יכולתי לסרב והזמנתי אותה לדירתי. תמי, זרועותיה חובקות את חזה, מנסות להסתיר את שדיה הנאים, עלתה לעברי נרגשת, שערה הערמוני היה פזור, וקורי שינה טרם נמחו מעיניה. "אבי! באמת... באמת לא יודעת איך זה קרה. יצאתי לרגע לארון החשמל, והדלת נטרקה מהרוח, הרוח אשמה בכל, ואין לי מפתח! המפתח בפנים ואני צריכה להגיע לעבודה".
דיברה בקול בוכים, כמו נקלעה לצרה צרורה...
הושבתיה בסלון דירתנו, והצעתי לה כוס קפה הפוך, "בואי נטכס עצה", אמרתי לה, היא עדיין נבוכה מהמעמד, ומכסה את שדיה בזרועותיה. "והיכן השותפה?" שאלתיה.
"נסעה להוריה לבאר- שבע" השיבה נרגשת. "ואולי נזמין מנעולן? הוא יפרוץ את הדלת ואז תיכנסי פנימה", הצעתי.
" מצבי הכלכלי רע, בקושי אני עומדת בדמי השכירות" השיבה עצובה.
מובן מאליו, שזנחתי את מחברות הסטודנטים לטובת הצעירה היפה, שלבושה כיסה טפח אך גילה טפחיים. ישבנו שם שלוש שעות תמימות, שוחחנו על החיים, כה מרתקת היתה השיחה שלא הבחנתי בחלוף הזמן. לא יכולתי להימנע מלהשוות את השיחה לאיריס אשתי, איריס מדברת קצר, יבש, ענייני מאוד, כמו רס"ר משמעת. תמי דיברה אלי בפרוזה, אך היתה ליריקה בדבריה, לעיתים הם נשמעו כפיוט...
בשעת צהרים מוקדמת הגיעה אשתי איריס ,"תשמעי מה קרה לתמי", פתחתי בדברי בעמדה על מפתן הסלון. "נואף זקן!, אשמאי!, בן זונה" צעקה לעברי איריס, בראותה את תמי, עוד היא מדברת חלצה נעליה והשליכה לעברי ולעבר תמי. אחר הוסיפה כלפי תמי:" עופי מכאן, זונה!, מזדיינת קטנה! צאי מהבית שלי!" ניסיתי להרגיע את איריס ולהסביר לה את ההתרחשויות, אך הכל היה לשווא, היא האמינה שניהלתי רומן חשאי עם תמי, תמי יצאה מהדירה בחופזה...
המשברון שפרץ בחיי נישואינו הלך וגל, הלך והתגלגל ככדור שלג.
לאחר חודש חתמנו על הסכם גירושין, ויתרתי לה מחצית הדירה. התחלתי לצאת עם תמי, והיום אני גר בדירתה בקומה השנייה, השותפה עזבה, ורק שנינו גרים בדירה. ואיריס? שבוע לאחר הגירושין הביאה איריס את החבר שלה לגור בדירה שלי! החבר הוא הבוס שלה במשרד האדריכלים, מסתבר שהם ניהלו רומן חשאי, מאחורי גבי, במשך שלוש שנים! מעניין איך שטריקת דלת בו מוצאת עצמה בחורה צעירה בחלוק שקוף בחדר המדרגות יכולה לשנות חיים שלמים...

נכתב על ידי גבי, גבר בן 69 מגבעתיים, בתאריך 09/01/2012
(סיפור זה נצפה 19,155 פעמים)
לסיפור זה לא נכתבו תגובות     [ להוספת תגובה ]
סיפורים נוספים של גבי
08/06/2013
03/10/2010
10/08/2010
11/06/2010
23/05/2010
19/04/2010
26/01/2010
04/01/2010
07/10/2009
02/07/2008
20/05/2008