נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
חלומות פז !
19 מרץ | 05:38
אורח [ התחבר/י ]
56 מחוברים
0 בחדר השיחה 
44 גברים, 12 נשים
לכתיבת סיפור חדש
ראשי
שתף ב- FB
+1 Google
קוביית מידע
זכויות יוצרים
  • כל תוכן שיועלה על ידי הגולשים לאתר ההכרויות נפגשים הינו באחריות הגולש שהעלה אותו. למען הסר ספק, יש לכבד את כל הדינים החלים על זכויות יוצרים, לרבות ובפרט (אך לא רק) חוק זכויות היוצרים 1911 ולא לעשות שימוש בחומרים של יוצרים אחרים מבלי הסכמתם המפורשת.
  • מצאתם סיפור שאיננו מקורי, הוא מועתק, משוכפל ו/או שחלים עליו זכויות יוצרים ? אנא צרו איתנו קשר ונטפל בכך באופן מיידי !
הרומן עם הבוס...סיפור

הרומן שלי עם הבוס שלי במשרד אדריכלים, גיורא, התחיל כשהייתי בת עשרים וחמש. הייתי שבורה ומדוכדכת לאחר סיפור שניגמר, שלוש שנים חייתי עם יוסי, גרנו בדירה שכורה, אהבנו מאוד , חשבנו להתחתן. למגינת לבי הוריו התנגדו שבנם בוגר כלכלה ומנהל עסקים יתחתן עם "סתם בחורה" , אומנם יפה אבל ללא ייחוס. "תביני" אמר יוסי בערב פרידתינו, "לא אוכל לנתק קשרים עם ההורים שלי, לא אוכל לשאת את המצב בו ינדו אותי, יחרימו אותי, ינשלו אותי מהצוואה שלהם".
הייתי שבורה מבחינה נפשית, אך שורדת, המשכתי בחיים, עבודה, חברות, שינה, הרבה שינה, שעות של שיכחה ואבדון, לשכוח את יוסי, את שלוש שנותי היפות שהיו, פרחו נעלמו.
הבוס במשרד היה חביב אלי תמיד, אך בתקופה הקשה היה חביב שבעתיים, מתחשב עדין לא לוחץ, לא דורש יותר מדי.
ידעתי כי הבוס גיורא נשוי טוב כהגדרתו, לא העליתי בדעתי כי לגיורא יש כוונות כלשהן,
חודש לאחר פרידתי מיוסי הזמין אותי גיורא לארוחת צהריים "עסקית בלבד" אמר בחיוך מפנק. אלא שההזמנות מגיורא לארוחות צהריים, המבוגר ממני בארבע עשרה שנים, הלכו ותכפו, ועברו לשעות הערב , תמיד סעדנו במסעדת פאר, מדברים על עבודה, על העובדים במשרד, גולשים לעניינים אישיים, עד שערב אחד עלה לדירתי , עלה ונישאר עד שעה ארבע לפנות בוקר כשאנו מקיימים יחסי מין סוערים.
הרומן עם גיורא היה נוח, גיורא פינק אותי, קנה לי מכונית, בגדים, ומימן נסיעותי לחוץ לארץ, בקצרה, גיורא תמך בי בנדיבות רבה.
לאחר רומן של שלוש שנים התחלתי ללחוץ על גיורא שיתגרש מאשתו ונתחתן.מספר פעמים הבטיח לי שיתגרש מאשתו אך אחרי עשרים שעות חזר בו. "לא אוכל לא לגור עם הילדים, לא לראותם בכל שעה שארצה". איימתי לעזוב אותו, להפסיק את הקשר, אז העלה רעיון מבריק. "את תתחתני עם מישהו, מי שתרצי, אני אמשיך לתמוך בך בחשאי, נמשיך להיפגש, את תהיי נשואה, לא תחשבי שהחמצת משהו".
התפתיתי להצעה, עשיתי עיניים לארכיטקט צעיר בשרד, התחלנו להיפגש, כשאני מדווחת לגיורא על התקדמות הקשר, לאחר שישה חודשים נישאנו. בעלי הטרי והנאיבי לא ידע, כי ירח הדבש שולם בחשאי ע"י הבוס של שתינו.
נולד ילד ראשון, לאחר שנתיים עוד ילד, שמחות משפחתיות, כמובן, עם כל עובדי המשרד כשגיורא הבוס נותן את הטון. שמונה שנים נמשך הרומן הסוער עם גיורא גם בהיותי נשואה, לפני חודשיים שמעתי רכילות מאחת הפקידות במשרד, גיורא מנהל רומן עם בחורה צעירה, לא האמנתי, חקרתי את גיורא, הכחיש. לאחר שבוע שוב שמעתי רכילות, גיורא נפרד מאשתו, בהליכי גירושין, עשו הסכם אצל עו"ד.
עשיתי לו סקנדל בחדרו המפואר במשרד, צרחתי, בכיתי, השתוללתי, שום דבר לא עזר, הוא עומד להתגרש, השאיר לאשתו הרבה רכוש, היורם הזה, בן הארבעים ושבע, שינה את התדמית, עושה דיאטה, הוריד שבעה קילו. התחיל להתאמן במכון כושר. קנה בגדים חדשים סטייל. עכשיו לבוש ספורטיבי, החליף משקפיים, גילח את השפם, שמעתי שנהיה פרפר, שמעתי שבדירה השכורה שלו מתחלפות בחורות כל לילה, מבוקש מאוד בשוק החתיכות, אותי השאיר תקועה בבוץ, בחיי הנישואין.

נכתב על ידי גבי, גבר בן 69 מגבעתיים, בתאריך 12/03/2012
(סיפור זה נצפה 23,752 פעמים)
לסיפור זה לא נכתבו תגובות     [ להוספת תגובה ]
סיפורים נוספים של גבי
08/06/2013
03/10/2010
10/08/2010
11/06/2010
23/05/2010
19/04/2010
26/01/2010
04/01/2010
07/10/2009
02/07/2008
20/05/2008