נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
בוקר טוב !
19 מרץ | 09:59
אורח [ התחבר/י ]
114 מחוברים
3 בחדר השיחה 
79 גברים, 35 נשים
לכתיבת סיפור חדש
ראשי
שתף ב- FB
+1 Google
קוביית מידע
זכויות יוצרים
  • כל תוכן שיועלה על ידי הגולשים לאתר ההכרויות נפגשים הינו באחריות הגולש שהעלה אותו. למען הסר ספק, יש לכבד את כל הדינים החלים על זכויות יוצרים, לרבות ובפרט (אך לא רק) חוק זכויות היוצרים 1911 ולא לעשות שימוש בחומרים של יוצרים אחרים מבלי הסכמתם המפורשת.
  • מצאתם סיפור שאיננו מקורי, הוא מועתק, משוכפל ו/או שחלים עליו זכויות יוצרים ? אנא צרו איתנו קשר ונטפל בכך באופן מיידי !
קריסת אתרי ההכרויות
יום אחד רחוק בעוד אלף וחמש מאות שנה החלו אתרי ההכרויות בכל העולם לקרוס יחד עם מוסד המשפחה. ייצור האנדרואידים הגיע לרמה כזאת, שאף רופא היה יכול להתקשות לזהות אותם. היו להם אפילו אותם האיברים הפנימיים, דם זורם והפרשות וגם מחשבות מקוריות לחלוטין, או כמעט... היצרנים למדו על בשרם, שרוב האנשים אינם רוצים בני זוג אלקטרוניים שיודעים הכול, או יכולים לעשות הכול, אלא עם פגמים וחולשות דומים לשלהם ויכולות גבוהות בעיקר במקרי חרום. וכך במקום סודי במוח... לא, לא הפוזיטרוני כמו בספרות המדע הבדיוני, אלא... אך למה להיכנס לפרטים. במוח האלקטרוני של האנדרואידים הוצנעו יכולות גבוהות במיוחד במעין 'כספת' סודית, שיכולות היו לבוא לידי ביטוי על פי דרישה ורק עם שכנוע עמוק של המערכת שיש צורך בכך.
והמחירים ירדו. ממש ירדו... מה שעלה פעם כמו מדינה קטנה, ירד למחיר של דירת יוקרה, ואז למחיר של דירת שני חדרים או מכונית מעולה ולבסוף... למחיר של כל מכשיר אלקטרוני אחר. כל הרעיון של בן הזוג השתנה. מדוע להיתקע עם איזו אשה שלא נראתה טוב אפילו בעלומיה ודי מהר הופכת לשתלטנית תוקפנית מעצבנת, שמשמינה כמו פרה וכל הזמן תוקפת אותך שאתה פי שניים שמן יותר ממנה. כי מה שמעציב היה שגם בעוד אלף וחמש מאות שנה מרבית האנושות נותרה שמנה. לא הצליחו למצוא שום המצאות פלא ורמת האוכל הממוצע הגיעה למעדנים שכאלה, עד שהפיתוי רק גבר. נשים השליכו את בן הזוג המקריח, השמן, העצלן, השובניסט והעלוב במיטה שלהם ורכשו במקומו דגם פופולרי מאוד כמו 'ענן לבן 1098', מין יצור שבדי כזה למראה, גבוה ורחב כתפיים, גמיש ומלא שמחת חיים עם ראש על הכתפיים ורגליים על הקרקע, שמסתכל תמיד על חצי הכוס המלאה ומחייך לעולם של החיים ומצהיר כל רגע עד כמה הוא אוהב את החיים ושסיים את שלב המשחקים... לא... שלב משחקים מעולם לא היה לו. הוא היה רק מכונה.
בדיוק כמו שנשים רוצות.
מסודר ונקי. ובטוח בעצמו. כי אנדרואידים התחילו אפילו לעבוד למען עצמם כביכול. היו אזורי תעסוקה מיוחדים לאנדרואידים. אבל את מרבית הכסף היו מביאים לבן הזוג. גבר לאשה ואשה לגבר.
ובמקום לבזבז אלפי שנה מייגעות באתרי ההכרויות ולהתמודד עם המצאי העלוב, פשוט אפשר היה להיכנס לחנות למוצרי חשמל ואפילו עם תקציב זעום לרכוש משהו דמוי אל יווני שהביצוע שלו תמיד מושלם ושיסגוד לכל אשה כאל הלנה מטרויה לפחות וגם ינקה את הבית יותר טוב מכל עוזרת בית חרוצה (הן נעלמו, דרך אגב), יבשל הכי טוב שיש, יבין ביינות וגבינות, יהיה אלוף במיטה וגם יוכל לשיר ולנגן, או לנהוג את הרחפת המשפחתית.
באותם הימים... שיהיו... אנשים כבר חיו מאות שנים... כל אחד... עם תחזית להתקדמות מדעית גדולה, שתבטיח בקרוב לכל אחד גם אלפי שנה. אך אליה וקוץ בה. אנשים נאלצו פתאום להתמודד עם חותנות מעצבנות מאות שנים, או לחכות לירושה מאות שנים, או לרצות שיפנו את השטחים שלוש מאות שנה ולהתאכזב שזה עדיין לא קורה, או לראות שארגון דעאש עדיין קיים, אם כי צומצם לשלושה חברים תקופניים בלבד, שאלופים בהסתתרות עולמית.
כשנמאס מבן הזוג הדיגיטלי אפשר היה פשוט לכבות אותו עם השלט. לא היה צורך יותר לטפל בילדים. בן הזוג הממוחשב דאג לכך. חברות היו יכולות לשבת שעות בבית הקפה בידיעה הברורה שעם שובן הביתה האנדרואיד המסור ייקח את הילדים מהגן, ירחץ אותם, יספר להם סיפור וידאג שיהיו מוכנים ויפים לחמש הדקות עם אמא. גברים היו יכולים לחזור מאוחר מהעבודה (אם כי כולם כבר עבדו בממוצע כל יום רק שבע עשרה דקות) ולא להיתקל בשום אשה מוזנחת וזועמת, אלא באנדרואידית יפהפיה שמקבלת את פניהם עם חיוך מושלם, כוס יין והבטחה ללילה לבן...
כן, הימים היפים שיהיו פעם...
וגם היו אתרי תחלופה לאנדרואידים משומשים (שעדיין נראו כאילו זה עתה יצאו מהחנות) ואפילו חנויות לאנדרואידים זולים חד פעמיים (שנראו כמעט אותו דבר).
אבל בינתיים אנחנו עדיין פה וככל שאתה מיוחד יותר ועקשן גדול, ככל שאתה ממש שונה מהעדר הסטנדרטי ומתעקש לחפש אשה, שתראה את היופי גם בחצי הכוס הריקה, או תדע מי זה ג'ויס, או פוקנר, או לא יהיה חשוב לה כמה אתה מרוויח ואם יש לך רכב או לא... ככל שאתה 'עומד בצד' ומסרב להשתלב בעירבוביה האחידה הפועה, גורלך, כנראה, להישאר לתמיד על האי הבודד שלך. שבע עשרה שנים בהכרויות. אלוהים. איזה בזבוז זמן... כמו המופע של טרומן. דלת היציאה כאילו נעלמה. איך יוצאים מכאן, או בורחים... מי המציא את המחשב הזה שמייצר אשליות כה זולות של אהבה מופלאה שנמצאת ממש מעבר לפינה... שתימצא, מייד עוד רגע...
עוד רגע...
אם האדם שנכנס לכאן, (בעצם לאתר 'לאבלי') בשנת 98 היה יודע שעדיין ישב מול המחשב בשנת 2015, היה נד בראשו... וצוחק!
ואז היה מנסה לקום בכל כוחו. נאחז בשולחן. מנסה בכוחותיו האחרונים להתנתק. אך שום דבר לא יעזור.
יום אחד יעלה ריח רע מדירתו השכורה. השוטרים יפרצו את הדלת ובפנים ימצאו שלד עם קרעי בשר הישוב איכשהו מול מחשב פתוח וידיו עדיין על המקלדת ומולו אתר הכרויות מתעתע...
כשאלוהים גירש את אדם וחוה מגן העדן, אז בגרסה המקורית של התנך, שנעלמה... היה כתוב: "בזיעת אפיך תאכל קש בהכרויות עד שובך אל אדמת הבדידות ממנה לוקחת, כי עפר אתה ואל עפר ואתר ההכרויות תשוב..."
נכתב על ידי trubadur, גבר בן 65 מחולון, בתאריך 19/12/2015
(סיפור זה נצפה 7,167 פעמים)
לסיפור זה נכתבו 2 תגובות     [ להוספת תגובה ]
15/01/2016
17/01/2016
סיפורים נוספים של trubadur
10/02/2016
06/02/2016
05/02/2016
05/02/2016
16/01/2016
18/12/2015
12/12/2015
07/01/2015
07/01/2015
13/12/2014
06/12/2014
06/12/2014