נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
בוקר טוב !
19 מרץ | 06:57
אורח [ התחבר/י ]
82 מחוברים
0 בחדר השיחה 
50 גברים, 32 נשים
לכתיבת סיפור חדש
ראשי
שתף ב- FB
+1 Google
קוביית מידע
זכויות יוצרים
  • כל תוכן שיועלה על ידי הגולשים לאתר ההכרויות נפגשים הינו באחריות הגולש שהעלה אותו. למען הסר ספק, יש לכבד את כל הדינים החלים על זכויות יוצרים, לרבות ובפרט (אך לא רק) חוק זכויות היוצרים 1911 ולא לעשות שימוש בחומרים של יוצרים אחרים מבלי הסכמתם המפורשת.
  • מצאתם סיפור שאיננו מקורי, הוא מועתק, משוכפל ו/או שחלים עליו זכויות יוצרים ? אנא צרו איתנו קשר ונטפל בכך באופן מיידי !
ליליפוט
במחקר ארכיאולוגי לחיפוש תרבויות במדבר גובי גילה מסוק ששכרה האוניברסיטה של מונגוליה שינויים בתוואי הקרקע לאורך קילומטרים רבים. בחפירות, שנמשכו זמן רב, אותרו לבסוף שני חפצים עצומים, שהיו מוסלקים בתוך תא תת קרקעי נרחב באדמה ושנראו ממבט עין הציפור כ... בטריות מסוג כלשהו.
לא יכול להיות, מלמל דר. באטו באטוקאן: אז המסקנה היא, שפעם... או אולי אפילו עכשיו... עדיין... כדור הארץ אינו אלא...
למרות ניסיון השרותים החשאיים בכל רחבי העולם לבלום את הידיעה התפרסם באתר אינטרנט נידח, שפרץ את כל ההגנות, מן הסתם אתר של האקרים, המאמר הבא.
כדור הארץ, צעצוע של ענקים?!
"לאחר גילוי הבטריות הענקיות, שאורך כל אחת שלושה קילומטר וקוטרה 73.2 מטר ופענוח על ידי מחשבים של הכתובת התת קרקעית העצומה, שנכתבה בשפה לא ידועה,  ("מאושר לגיל ארבע ופחות"), הסתבר למרבה ההפתעה, שכדור הארץ שלנו המהולל, יצירת המופת של הקב"ה, אינו אלא צעצוע לפעוטות המשתייכים לגזע של ענקי-על יקומיים, שאת גודלם ועוצמתם קשה לתפוס ממש. הסתבר שכל היקום שלנו אינו אלא גולת משחק ענקית, שעל ידי מיקרוסקופים רבי עוצמה יכולים אותם ענקי-על, או מי יודע... אולי אפילו עם עין לא מזוינת.. איכשהו...לצפות על כל מה שמתרחש בתוך 'הגולה', שלמרבה האכזבה, אפילו האלוהים שלנו ירום הודו, אינו אלא אחד ממרכיביה, היות והיא מערכת סגורה. על אף ניסיונותיהם המאומצים של כל ממשלות העולם והשרותים החשאים הצליח הארגון שלנו "האקרים קאקרים" לחשוף את האמת ולנפץ את האשליה, שהעולם שלנו תמיד יהיה בדיוק כמו שהיה."
יומים אחר כך לאחר חלוף גל התדהמה הראשוני החלו אנשים להתבדח.
שלמה, יא חיידק, מה נשמע?
אהלן, קובי הוירוס. מה שלומך, יא זערער?
זהו. כבר אין לעולם שלנו שום בעיות 'גדולות'. מלחמות פיצפוניות בין ננסונים ופרעושים. טרור של יבחושים. ממשלה מולקולרית. האדם כבר לא נזר הבריאה. מקסימום מיני יבחוש. אנחנו הבדיחה של היקום.
אשכרה. בטח הם מתפוצצים מצחוק, הענקים האלה. תראו תראו. הנה ראש הממשלה שלהם הפיצפונצ'יקונצ'יק ואפילו יש לו חליפה שמורכבת מכמה אטומים, עניבה שיותר קטנה מנקודת חן של כינה ואפילו נעליים, שמי יודע איזה יצורון זערערון בכלל הצליח להכין אותן.ועוד שרוכים.. אולי מריסים של קרדית האבק.
האוקיאנוסים אינם אלא רסס דק של טיפות. רכסי ההרים, רק בליטות דקיקות על גרגר אפונה. וכן הלאה...
פעם היו אומרים על מישהו שהפתיע לטובה שהוא גדול מהחיים. מאז התגלית אפילו השפות ברוב המדינות החלו להשתנות. הציניות חגגה. ואפילו התיבות באתרי ההכרויות השתנו קצת. "מחפשת מיני גבר קומפקטי בלי שגעון גדלות וחובה מתחת למטר שישים, שמסתכל רק על שמינית הכוסית המלאה ואוהב את זעירותם של החיים ושסיים את שלב המשחקונים, לא קמצנון ו...
דיכאון כבד השתרר על העולם כעב סגריר. אנשים הסתגרו בבתיהם. אפילו למאמיני כל הדתות היה קשה עתה להתפלל לאל ננסי, שאינו אלא חלק מאותו צעצוע מניאטורי הנקרא יקום.
אבל זה נמשך גג שבועיים. אנשים החלו להתאושש.
אפילו אוהדי הכדורגל התעוררו לקראת הדרבי בין מכבי-מיקרון להפועל ניוטרון.
 
נכתב על ידי trubadur, גבר בן 65 מחולון, בתאריך 06/02/2016
(סיפור זה נצפה 7,205 פעמים)
לסיפור זה לא נכתבו תגובות     [ להוספת תגובה ]
סיפורים נוספים של trubadur
10/02/2016
05/02/2016
05/02/2016
16/01/2016
18/12/2015
12/12/2015
07/01/2015
07/01/2015
13/12/2014
06/12/2014
06/12/2014